خانواده و کودکان، فیلم و ویدئو، پزشکی و سلامت، دکوراسیون
اولین تصاویر از عروسی باشکوه پریانکا چوپرا و نیک جوناس در مراسمی کاملاً هندی

اولین تصاویر از عروسی باشکوه پریانکا چوپرا و نیک جوناس در مراسمی کاملاً هندی

پریانکا چوپرا و خوب جوناس روز گذشته، پس از ماه ها نامزدی، در آخر تو یه مراسم سنتی در هند، زادگاه چوپرا، با هم ازدواج کردن. این بازیگر سرشناس ۳۶ ساله و شوهر خواننده ۲۶ ساله اش، در قصر عمید بهاوان در جودپور، راجستان و ۴ ماه بعد از شروع شدن رابطه عاشقانه شون با همدیگه پیمان وفاداری بستند. عقد به سبک مسیحی این زوج سرشناس رو پدر جوناس که یه کشیشه انجام داد.

پریاناکا در این مراسم یه لباس بلند دست دوز رالف لورن به تن داشت در حالی که همسرش هم لباسی قشنگتر از همین برند معروف رو انتخاب کرده بود. در حالی که این دو واسه حضور در مراسم Met Gala در سال ۲۰۱۷ هم همین برند رو واسه لباسای خود انتخاب کرده بودن، جای تعجب نداشت که همه مراسم با تمی مطلوب این برند دنیای مد و لباس طراحی شده باشه.

لورن از دوستان نزدیک خوب جوناس و پریانکا چوپرا هستش.
مردان حاضر در مراسم عروسی این دو همه لباسای رسمی مشکی پوشیده و زنان هم لباسایی دامن دار به تن داشتن. رالف لورن قبلاً فقط واسه اعضای خونواده خود لباس عروس طراحی و ساخته بود که از اون میان میشه به لباس عروس دختر، دختر خونده و خواهرزاده اش اشاره کرد اما طراحی و ساخت لباس عروسی واسه جونا و چوپرا نشون میده که رابطه این دو ستاره هالیوودی با لورن بسیار عمیقه.

این طراح مد و لباس اونقدر در انتخاب و دوختن لباس واسه ستاره فیلم «نگهبان ساحلی» (Baywatch) دقیق و وسواسی انجام داد که چند طراحی جور واجور رو در اختیار چوپرا قرار داد تا بتونه از بین اونا انتخاب کنه.

در حالی که چوپرا یکی از مهمونای عروسی مگان مارکل در ماه می بود، از مهمانان شناخته شده مراسم عروسی جوناس و چوپرا در روز گذشته میشه به پارینیتی چوپرا، مادهو چوپرا، سوفی ترنر (بازیگر سریال بازی تاج و تخت)، الیزابت چیمبرز، جاسمین والا و البتهنخست وزیر هند، نارندرا مودی اشاره کرد.
لحظاتی بعد از این که این دو به عقد هم درآمدند، جوناس و چوپرا اولین تصاویر از مراسم سنتی پس از عروسی در فرهنگ هند موسوم به «مهندی» رو در حسابای کاربری رسانه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشتن.

در توضیح این عکسا، چوپرا و جوناس اینجور نوشتند: «یکی از خاص ترین چیزها که رابطه مون به ما داده یکی شدن خونواده هامونه که به دین و فرهنگ طرف مقابل احترام می ذارن. و به همین ترتیب برنامه ریزی واسه اجرای مراسم عروسی مون با ترکیبی از هر دو این فرهنگا بسیار جذاب بود».

مطلب دیگر :   «عمران خان»؛ ترامپِ پاکستان یا دست نشانده‌ی ارتش و طالبان

در مراسم مهندی، زنان معمولاً دست و پاهاشون رو حنا می ذارن. در حالی که چوپرا یه لباس سنتی هندی از طراح سرشناس هندی، ابوجانی سندیپ خولسا رو به تن داشت، سوفی ترنر که با جو جوناس نامزد شده هم یه لباس بلند قشنگتر طراحی شده به وسیله آنیتا دونگر رو به تن کرده بود. از تفریحاتی که این زن و شوهر واسه مهمانان خود در نظر گرفتن میشه به مهمانی دیگری که در طول برگزاری تورنمنت شطرنج در قصر محل عروسی گرفته می شه و هم اینکه یه بازی کریکت اشاره کرد.

در همون اول مراسم هدایایی هندی در اختیار مهمانان قرار گرفته و یادداشتای واسه آشنایی اونا با سبک عروسی هندی هم در اختیار اونا قرار گرفت. هیچکدوم از مهمانان اجازه آوردن تلفن هوشمند خود به این مراسم عروسی باشکوه که شبی ۶۰٫۰۰۰ دلار هزینه داره رو نداشتن.

جوناس و دوستانش هم آهنگ یکی از فیلمای سال ۲۰۱۵ چوپرا با نام « Dil Dhadakne Do» رو اجرا کردن و یه گروه موسیقی هندی هم به اجرای برنامه خاص خود پرداخت. هم اینکه نمایشی از چگونگی آشنایی و عاشق شدن این زوج نیس در حضور چوپرا و جوناس با کمک دوستانشون برگزار شد.
براساس گفته های این دو، رابطه عاشقانه اونا از پیامای متنی شروع شده و جوناس شروع کننده این رابطه بوده.
اما ملاقات حضوری این دو یه مدت بعد اتفاق افتاد.

خوب در مورد اولین اعلام علاقه حضوری خود به چوپرا اینجور گفته: «نوشیدنی ام رو زمین گذاشتم… روی یه زانو نشستم و در حالی که افراد زیادی در دور و برمون حضور داشتن گفتم: تو واقعی هستی. تموم زندگی من کجا بودی؟».

اولین دیدار اونا با صرف یه نوشیدنی همراه بوده و بسیار کوتاه بود اما جوناس از قبل واسه یه قرار ملاقات عاشقانه دیگه در هتل کارلایل نیویورک، یه هفته قبل از مراسم Met Gala در ماه می ۲۰۱۷ برنامه ریزی کرده بود. بعد اونا به مدت یکسال همدیگه رو ندیدند تا این که در مراسم Met Gala امسال دوباره رابطه این دو خبرساز شد و پس از سفرشون با هم واسه جشن تولد ۳۶ سالگی چوپرا به بمبئی، رابطه این دو به طور رسمی شروع شد و حالا پس از ماه ها به ازدواج ختم شده.
ویدیوهایی از اولین روز از مراسم عروسی این دو که سه روز ادامه داره رو در این لینک ببینین.