خانواده و کودکان، فیلم و ویدئو، پزشکی و سلامت، دکوراسیون
شبکه Kyber: مبادله، کسب درآمد، ساختن در DeFi بدون محدودیت | Beincrypto

شبکه Kyber: مبادله، کسب درآمد، ساختن در DeFi بدون محدودیت | Beincrypto

با شبکه کیبر ملاقات کنید، یک تجارت و نقدینگی ارزهای دیجیتال چند زنجیره ای مرکزی است که نقدینگی را از منابع مختلف به هم مرتبط می کند تا با بهترین نرخ ممکن برای افراد امکان پذیر باشد، در حالی که ارائه دهنده نقدینگی را قادر می‌سازد از طریق سرمایه‌گذاری، درآمد را به کارمندان برسانند.

پیشینه و تاریخچه

Kyber Network که در سال 2017 موفق شد، دفاتری در سنگاپور و ویتنام و اعضای تیم در سرتاسر جهان دارد.

شبکه

Kyber یک پیشگام در حال رشد در DeFi یکی از اولین صرافی های غیرمتمرکز را توسعه داده است. a> (DEX) با یکی از بنیانگذاران اتریوم، ویتالیک بوترین، به عنوان مشاور. تیم کیبر به نوآوری خود ادامه داده است. پیشرو راه اندازی WBTC (حجم شده بیت کوین).

 

WBTC محبوب‌ترین نسخه ERC20 بیت‌کوین در این مقطع زمانی است. این تیم همچنین به سختی در حال توسعه استخرهای نقدینگی تقویت شده در پلتفرم KyberSwap به منظور ارائه کارایی سرمایه برای هر جفت توکن است. شبکه Kyber به طور تصویری در حال رشد است و به همین دلیل بخشی از گروه پیشگام از مربیان اتحاد DAO/DeFi Alliance است. .

شبکه Kyber از طریق DEX (صرافی غیرمتمرکز) و پروتکل نقدینگی خود، KyberSwap.com، نقدینگی را از منابع مختلف به پیوندهای مرتبط می کند تا تجارت توکن فوری را فعال کند. با بهترین نرخ و بهترین بازده برای ارائه دهندگان نقدینگی رمزی.

چشم انداز شبکه Kyber تبدیل شدن به قطب نقدینگی برای اقتصاد و جامعه غیرمتمرکز است. که در هر کاربر، گر یا برنامه ای می تواند به راحتی به توکن های مورد نیاز برای نیازهای نقدینگی خود دسترسی داشته باشد.

KyberSwap، مختل کننده DeFi

DeFi به نقدینگی غیرمتمرکز نیاز دارد و اینجاست که KyberSwap.com برتر است. KyberSwap به عنوان گل سرسبد جمع‌آوری DEX و پروتکل نقدینگی Kyber پتانسیل را دارد که زیرساخت کلیدی باشد که نقدینگی لازم را برای عملکرد کل اکوسیستم Dapps ارائه می‌کند. KyberSwap قصد دارد فضای DeFi را متحول کند و دنیایی بسازد که در آن هر توکنی با بهترین نرخ در همه جا قابل استفاده باشد.

ش از 100 پروژه یکپارچه KyberSwap را یکپارچه کرده و بیش از 7 میلیارد دلار تراکنش برای هزاران کاربر از زمان شروع آن است. KyberSwap در حال حاضر در 11 زنجیره از جمله Ethereum، BNB Chain، Polygon، Avalanche، Fantom، Cronos، Arbitrum، Velas، Aurora، Oasis، و BitTorrent.

مشکلات حل شد

  1. برای ارائه دهنده نقدینگی: KyberSwap به هر کسی اجازه می دهد تا توکن را به سرمایه گذاری کند و به طور خودکار از سرمایه خود استفاده کند و در طول زمان کارمزد دریافت کند. این امر از طریق استخرهای نقدینگی تقویت شده KyberSwap امکان پذیر است که کارایی سرمایه را تا حد زیادی بهبود می بخشد و لغزش تجاری را کاهش می دهد. KyberSwap قادر است نیازهای ارائه دهنده نقدینگی و بازارسازان مختلف را ارزیابی کند. ارائه دهنده نقدینگی در مقایسه با سایر پلتفرم ها به کارایی سرمایه، نرخ، حجم و بازده بهتری دست می یابند. علاوه بر این، KyberSwap دارای فعالیت‌های نقدینگی مشترک با پروژه‌های برتر DeFi است که مشوق‌های سود را می‌کند تا ده‌ها نقدینگی حتی درآمد بیشتری داشته باشند.
  1. برای توسعه دهندگان Dapp: در ماموریت خود برای ایجاد اختلال در صنعت، KyberSwap ادغام آسان را در اولویت می دهد و به Dapps بلوک چین اجازه می دهد تا به راحتی با استخرهای نقدینگی و API تجمیع شود. خود ادغام شود تا بهترین نرخ ها را به آنها ارائه دهند. کاربران، صرفه جوئی در زمان و منابع. KyberSwap توسط Dapp مانند Coin98 Wallet، DEXTools، Kattana Trade، و Rome Terminal و همچنین سایر Aggregators برتر یکپارچه شده است. مانند 1inch، Paraswap، 0x API، Matcha و Slingshot. اسناد KyberSwap را می‌توانید اینجا پیدا کنید.
مطلب دیگر :   بهترین متخصص زگیل تناسلی در مشهد کیست ؟

عملیات KyberSwap باز، شفاف و قابل قبول در بلوک چین است، با مجوز بدون مجوز برای هر کارت‌گری، ارائه‌کننده نقدینگی، یا Dapp.

KyberDAO و KNC

KNC به دارندگان توکن این امکان را می‌دهد تا در ایجاد پایگاهی وسیع از ذینفعان و به دست آوردن ارزش ایجاد شده توسط نوآوری‌های جدید در شبکه، نقشی اساسی داشته باشند. دارندگان KNC برای دریافت کارمزد نقدی از KyberSwap سهام می‌دهند و رای می‌دهند.

 

 

سرمایه‌گذاران و حامیان KNC عبارتند از Hashed، Signum Capital، ParaFi Capital، HyperChain Capital و Stake Capital.

قرار دادن و کسب درآمد KNC در KyberDAO

میزان جوایز توسط کاربر برای حجم کاربر KNC دریافت KyberSwap و سایر عوامل مانند شرط KNC تعیین شده است.

نحوه شرکت در KyberDAO

این مراحل را دنبال کنید:

  1. از وب‌سایت رسمی KyberDAO kyber.org دیدن کنید
  2. کیف پول اتریوم
  3. برای دریافت رای دادن استفاده کرد. از طرف دیگر، شما همچنین می توانید قدرت رای خود را به شخص دیگری واگذار کنید، به عنوان مثال. یک سرویس مخاطره آمیز
  4. منتظر شروع دوره رأی گیری بعدی باشید. هر دوره ~2 هفته است
  5. به همه پیشنهادها رای دهید
  6. پس از رای دادن، در دوره بعدی پاداش خود را دریافت کنید. پاداش‌ها در KNC پرداخت می‌شوند.

Kyber Ventures

Kyber Ventures بازوی سرمایه‌گذاری Kyber Network است، با هدف حمایت از کارآفرینان که غول‌های بعدی دنیای غیرمتمرکز را می‌سازند.

توکن ها را با بهترین نرخ در تجارت DeFi کنید و کسب کنید

https://hoseinifinance.com/blog/financial-markets/forex-training/