خانواده و کودکان، فیلم و ویدئو، پزشکی و سلامت، دکوراسیون
سایت نیازمندی و امکانات آن

سایت نیازمندی و امکانات آن

ویژگی های سایت آگهی :

در نوشته زیر میخواهیم باتفاق به ویژگی های سایت آگهی و نیازمندی پرداخته و از دید یک کاربر به نکات برجسته و مورد نیاز در آن بپردازیم .

در حال حاضر با توجه گسترش استفاده و استقبال از فضای مجازی اینترنت ، گرایش به سمت تبلیغات اینترنتی و ثبت نیازمندی و یا درج آگهی در سایتهای آگهی های موجود افزایش یافته و این سایتها توانسته اند جایگاه واقعی خود را در اینترنت و در میان کاربران متقاضی بیابند.

یک سایت ثبت آگهی و نیازمندی در واقع محلی است جهت درج آگهی رایگان و ویژه ، ثبت بنر تبلیغاتی ، ثبت آگهی متنی  و در کل ثبت تبلیغات رایگان و ویژه که در قالب های مختلف و طراح شده موجود هر کدام به روشی قابل دست یابی و استفاده میباشد.موارد مهمی در موفقیت یک سایت درج آگهی رایگان و یا ویژه نقش دارند که در این مقاله بصورت مختصر به آنها اشاره نماییم .

  • گرافیک زیبا : یکی از مهمترین ویژگی هایی که در این رابطه میتوان نام برد ، گرافیک طراحی شده برای سایت است . گرافیک در واقع چهره ظاهری سایت را به کاربران نشان میدهد لذا یک گرافیک زیبا در جذب مخاطب نقش اساسی را بازی مینماید .
  • دست بندی مناسب : یک سایت آگهی رایگان و ویژه بایست بتواند آگهی و نیازمندی های کاربران را در دسته بندی های خاص و مفید و مرتبط قرار دهد تا سرعت دسترسی سایر کاربران دیگر را افزایش دهد .
  • امکان قرار دادن اطلاعات : در یک سایت آگهی و نیازمندی کاربر بایست بتواند اطلاعات کامل شامل تصاویر ، توضیحات کامل ، شماره تماس ، ایمیل و سایر موارد مورد نیاز خود را در حین ثبت آگهی خود در سایت قرار دهد .
  • دریافت اخطارهای لازم : کاربران هر سایتی خصوصا سایت آگهی و نیازمندی باید در زمان لازم اخطارهای لازم را در ارتباط با زمان انقضا ، تمدید و دایر شدن آگهی از طریق ایمیل و یا اس ام اس دریافت نمایند.
  • متمایز نمودن آگهی : کاربران باید بتوانند علاوه بر ثبت آگهی رایگان در صورتی که علاقه داشته باشند آگهی خود را از سایر آگهی های سایت متمایز نمایند در کوتاه ترین زمان ممکن و در ازاء مبالغی به این ویژگی دست یابند .
  • درگاه پرداخت : یک سایت نیازمندی بایست جهت تسریع در اجرای فرآیند پرداخت دارای حداقل یک درگاه پرداخت الکترونیکی باشد.
  • امکان تماس با صاحب آگهی : مشخص کردن نحوه تماس با صاحب آگهی (از طریق فرم تماس، از طریق ایمیل، از طریق آدرس وب سایت)
  • فیلتر قوی : در تمامی سایتها خصوصا یک سایت تبلیغاتی جهت تسریع در دسترسی و نمایش آگهی به بیننده باید فیلتر های متنوعی بر اساس دسته بندی ، شهر ، نوع کالا و سایر موارد در نظر گرفته شود .
  • واکنش گرا بودن : بدین معنا است که کاربران باید بتوانند با دستگاه های مختلف مانند انواع موبایل و تبلت، لب تاپ به سایت آگهی متصل شده و اطلاعات وب سایت را به صورت صحیح و با اندازه متناسب با اندازه صفحه نمایش دستگاه مورد استفاده ، دریافت نمایند.
مطلب دیگر :   کدام سرویس قابلمه را برای جهیزیه انتخاب کنیم؟ گرانیتی یا سرامیکی؟

 

  • اپلیکیشن قوی و کاربردی  سایت : واکنش گرا بودن سایت یک معقوله است و در صورت امکان داشتن یک اپلیکیشن نیز معقوله ای دیگر است . در دنیای امروز با توجه به عمومیت یافتن استفاده از تلفن های هوشمند امکان دسترسی کاربران به اپلیکیشن سایت آگهی و نیازمندی به جذابیت های آن اضافه کرده و به جذب محاطبین بیشتر کمک مینماید .

در متن بالا سعی شد بصورت خلاصه به ویژگی های یک سایت خوب ثبت آگهی و نیازمندی اشاره شود . سایت های  آگهی زیادی با خصوصیت ذکر شده را در سطح اینترنت میتوان یافت . ولی بغیر از موارد ذکر شده که بیشتر از نظر امکانات اختصاص یافته به یک کاربر در یک سایت نیازمندی مطرح گردیده است یک مورد اساسی نیز باید در نظر گرفته شود و آن اینکه وضعیت سایت از نظر موتورهای جستجو چگونه است و دارای چه جایگاهی میباشد ؟ در این مسیر باید رتبه کلمات کلیدی مرتبط ، تعداد صفحات ایندکس شده سایت ، قدمت سایت را بررسی و مشخص نمود تا بتوان یک آگهی رایگان و یا ویژه موفق را ثبت و از مزایای آن استفاده نمود . لذا میزان رفیق بودن سایت ثبت آگهی و نیازمندی با موتورهای جستجوگر خصوصا گوگل از نکات اساسی و مهم میباشد. این پارامتر است که چه کاربر متقاضی ثبت آگهی رایگان باشد و چه ویژه ، کمک مینماید تبلیغات ثبت شده بطور نافذی در فضای اینترنت منتشر شده و توسط سایرین و در هنگام جستجو در موتورهای جستجوگر نظیر گوگل در دسترس قرار گیرد.