خانواده و کودکان، فیلم و ویدئو، پزشکی و سلامت، دکوراسیون
چگونه یک درآمد ماهیانه فوق العاده داشته باشیم؟   

چگونه یک درآمد ماهیانه فوق العاده داشته باشیم؟  

من امروز میخوام یکی از تجربیات خودم رو باهتون به اشتراک بذارم. من همیشه دنبال درآمدزایی هستم. شنیده بودم که از ارزدیجیتال میتوان درآمد خوبی داشته باشی. برای همین تو گوگل یه جستجو کردم و به یک سایت خوب آموزشی رسیدم. چه سایتی؟ سایت آموزش آنلاین ویکی چرا حالا سایت ویکی چرا چیه؟ نظرم یکی از بهترین سایت ها آموزشی هست که اکثر مدرسان خوب اونجا آموزش های رو میذارن که کم جای میتونی گیر بیاری. که دقیقا یک دوره آموزش ارز دیجیتال با نام الماس ارزدیجیتال درهمین ویکی چرا بود. من این دوره رو شرکت کردم دوره نسبتا خوبی بود و من تونستم وارد بازار ارزدیجیتال بشم و از این بیت کوین سر دربیارم.

 

 

اما چیز جالبتری که فهمیدم اینه که مدرسان که مهارت و تخصص خاصی دارند میتونن بیان تو سایت ویکی چرا آموزش بدن و کسب درآمد کنند. من خودم خیلی وقته مشغول خیاطی هستم و توی کارگاه خودمم آموزش میذارم اما خوب خودتون میدونید زمان محدوده و شاگردهای هم که میگیرم فقط از شهر خودمونه خوب اگر بخواهیم در سراسر کشورآموزش بدیم و دیگه اون موقعیت مکانی رو حذف کنیم و یه بار وقت بذاریم و تخصص مون رو تبدیل به یک آموزش مدون بکنیم که همه هر وقت خواستن بتونن ازش استفاده کنند دیگه اون محدودیت زمانی را حذف کردیم یعنی 100 ها یا حتی 1000ها نفر میتونن با هم در یک ساعت مشخص آموزش را ببینید تازه هر ساعتی که اونا دوست داشتند. اینطرف چون میتونیم در همه ایران آموزش بدهیم خوب درآمد قطعا بیشتر خواهد شد و هم دیگه میتوانیم اون یک ساعت وقتی که برای آموزش بذاریم به خیلی ها ارائه بدهیم و این فوق العاده است. خوب بذاریم یک مثال بزنم من یه بار وقت میذارم و چندین روز میشینم آموزش های خودم را دون میکنم و تو ویکی چرا میذارم و دیمیرم به کارهای دیگه برسم و هر روز خیلی ها میان دوره من رو میخرن و من هم درآمد فعالی در این قسمت خواهم داشت و این هی در طول سال و ماه و روز ادامه دارد. اگر بتوانم فقط چندین عدد را بفروشم که قطعا هزینه اون وقتی که گذاشتم رو درآوردم و بعدش هر چی میفروشه دیگه کاملا سوده از اونطرف به کلی آدم کمک کردم که یک مهارت یادبگیرن که این خودش باعث میشه کلی انرژی بگیرم. خوب من دوره خیاطی خودم رو ساختم و رو ویکی چرا گذاشتم. بله این یک داستان خیالی نبود این واقعیت داره دوره آموزش خیاطی آسان من رو میتوانید از ویکی چرا ببینید.

مطلب دیگر :   مقایسه صرافی های ارز دیجیتال که ایران را تحریم کرده اند

 

دوستان اگه مهارتی دارید واقعا حیفه که هم به دیگران انتقال ندهید و هم ازش یه درامد خوبثی نداشته باشید الان دردرآمد اینترنتی از همه روش های دیگه بهتر جواب میدهد