۶ مزیت اصلی دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال

 

دیجیتال مارکتینگ به خاطر داشتن بالاترین تاثیرگذاری در جلب نظر مشتریان و سادگی استفاده، در بین روشای بازاریابی موجود، به سرعت در حال کسب محبوبیت پیش صاحبان کسب و کارا هستش. اگه شمام می خواین با مهمترین امتیازات دیجیتال مارکتینگ آشنا شید، لازم نیس بیشتر از این تحقیق کنین فقط کافیه تا آخر این مقاله که خوندن اون کمتر از دو دقیقه از شما زمان می بره با ما همراه شید.

    1. یافته های قابل امتحان

      در بازاریابی سنتی هیچ راهی واسه امتحان تعداد آدمایی که بیلبورد شما رو دیده ان یا به جای دیدن آگهی کاغذی، اونو در سطل زباله های بازیافتی انداخته ان، وجود نداره. اما دیجیتال مارکتینگ، گزارشایی منظم و قابل اعتماد به شما ارائه می ده تا مثلا، تعداد دقیق آدمایی که ایمیل شما رو باز کرده یا روی لینک خاصی کلیک کردن رو بدونین.

    2. توانایی شخصی سازی

      امروزه مصرف کنندگان به دنبال خدمات خصوصی و سفارشی هستن؛ کاری که در بازاریابی سنتی به شکل آشکاری ممکن نیس، چون این نوع بازاریابی دارای ماهیتی عمومیه. اما دیجیتال مارکتینگ با وسایل عجیب خود این امکان رو به شما میده که از چیزای مورد علاقه و اولویتای افراد واسه سفارشی کردن پیامی که دریافت می کنن استفاده کنین. درواقع  شاید بشه “شخصی سازی” رو بزرگ ترین مزیت بازاریابی دیجیتال و آنلاین دونست.

    3. هزینه پایین واسه استفاده

      کارایی که در بخش بازاریابی سنتی صورت می گیرن، مانند بیلبوردها و تبلیغات رادیو و تلویزیونی الان بسیار گرون هستن. ولی اجناس دیجیتال مارکتینگ در سایزهایی اندازه پذیر عرضه می شن؛ اینجوری، همه کار و کاسبی های کوچیک، متوسط و بزرگ می تونن از این اجناس واسه رسیدن به مخاطبان با مناسب ترین قیمتا استفاده کنن.

    4. قیمت

  1. رسیدن به مخاطبین بیشتر

    از اون جایی که به صورت آنلاین انجام می شه، بخش ای وسیع و جهانی تر از مخاطبین رو شامل میشه. در حالی که بازاریابی سنتی شما رو به یه منطقه جغرافیایی محدود می کنه، دیجیتال مارکتینگ به شما اجازه میده تا با اندازه بالایی از تاثیر به مخاطبین بین المللی خود دسترسی داشته باشین.

  2. بهینه سازی آسون

    دیجیتال مارکتینگ همراه با گزارشه، و این یعنی اگه شما در این نوع از بازاریابی با عملکردی ضعیفتر از اندازه مورد رضایتتان مواجه شید، پیدا کردن جای این مشکل و تغییر دادن اون آسون میشه. شما حتی می تونین چند چیز متفاوت رو امتحان کنین، سبک سنگین کنین که کدوم یکی بهترین کارکرد رو داشته و همون رو به عنوان هدف و راه و روش رو به جلوی خودتون انتخاب کنین.

  3. اندازه بالاتر جلب مشتری

    یکی دیگه از امتیازات دیجیتال مارکتینگ اینه که جلب مشتری به صورت آنلاین فقط با چند کلیک صورت میگیره. به جای اینکه مشتریان، گوشی تلفن رو بردارن یا سوار ماشین بشن و تا فروشگاه شما رانندگی کنه، می تونن از راه ایمیلی که فرستاده اید وارد سایت شما شن و خریدشون رو بکنن و با آسایش در حالیکه روی مبل لم دادن، درباره سازمان شما اطلاعات به دست بیارن.

برگرفته از: simplycast