کار و کاسبی خود رو با به کار گیری تبلیغات پوش نوتیفیکیشنا به طور موثری پیشرفت بدین

مصرف کنندگان پوش اخطار رو بسیار به درد بخور بحساب میارن. اثبات می خواین؟ طبق یه نظرسنجی به وسیله Responsys، هفتاد و شش درصد از افراد ۱۸ تا ۳۴ ساله پوش اخطار رو روی تلفن خود فعال کردن.

هم اینکه طبق این نظرسنجی معلوم شد که بازاریاب ها فهمیدن که ۵۰ درصد اندازه بازشدن اعلانا در پوش اخطار بیشتر از ، با اندازه کلیکی حدود دو برابر بیشتر .
اپل الان با به کار گیری iOS 8 ، در پلتفرم خود تعریفای جدیدی رو واسه اخطار ها ارائه کرده. اعلانا در حال تعاملی شدن هستن و از دید تجاری، شمام حالا می تونین از راه صفحه اسکرین قفلِ مشتری ، توجه ایشون رو جلب کنین.
اپل می خواد اعلانا رو قوی تر کنه و به پیشرفت دهندگان اپلیکیشن، امکان به کار گیری قدرت شون در زمینه های جور واجور رو جفت و جور کنه، از جمله امکان جواب دادن کاربران به اعلان بدون نیاز به ترک کاری که در اون لحظه روی گوشی انجام میدن.

این مقاله هم در همین رابطه س : روش هدف دار دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات در پوش اخطار موبایل

موبایل

مدت تقریبا طولانیه که پیاما (اعلان) شناخته شده و استفاده شدن، اما بیشتر اونا اهمیت کمی دارن. اینجا چند نکته واسه کمک به درک بهتر پیاما و به کار گیری اونا واسه افزایش تعامل و در نتیجه موفقیت ، آورده شده.

آموزش تبلیغات در پوش اخطار

۱٫کاری کنین اونا در رابطه و مناسب باشن. با اعلانا طوری رفتار کنین که انگار اونا رو در شبکه های اجتماعی قرار می دید. و همینطور، روی اونا طوری تمرکز کنین که انگار در حال نوشتن پستی واسه بلاگ هستین. زنجیره مشترک، در رابطه بودنه. موضوع اعلانا رو طوری بسازین که به مشتری مورد نظرتون مربوط باشه.

۲٫با تجزیه و تحلیلا همگام شید. ربط داشتن محتوا، وقتی که محتوایی رو به بخشهای مشتری خاصی ارسال می کنین، بهبود پیدا میکنه. این به معنیش اینه که شما باید مشتریان خود رو خوب بشناسین تا بدونین اونا چی رو می خرن، چی اونا رو علاقه مند می کنه، اونا به چی نگاه می کردن، اما نخریدند، و چیزای دیگه ای به جز اینا.

ردیابی این معیارها از راه تجزیه و تحلیلا به شما کمک می کنه تا اعلانای مربوطه رو واسه یه مشتری خاص حل کنین.

  1. اونا رو زیاد از حد بارگزاری نکنین. حتی طرفداران هم ممکنه از رابطه زیاد از حد خسته شن. محتواها رو روزانه ارسال نکنین مگه اینکه یه دلیل خوب واسه اون داشته باشین. واسه کسب مشتری بیشتر، در فواصل مناسب و در زمان مناسب رابطه برقرار کنین.

وقتی رو که مشتریان بیشتر با محصول / سرویس شما درگیر هستن ، پیدا کنین و اعلانای خود رو واسه رسیدن به اهداف بیشتر برنامه ریزی کنین.

برنامه ریزی

  1. متفاوت فکر کنین. همیشه یه پیشنهاد یا معامله رو پیشنهاد ندین. به این فکر کنین که توییتر و فیس بوک چیجوری با ارسال پوش اخطار براساس رویدادها، کاربران رو درگیر می کنن. بعضی از اونا زیرکانه هستن،جوری که علاقه کافی رو واسه برگردوندن کاربران ایجاد می کنن.
  2. به کاربران قدرت کنترل بدین. این یکی واسه اجرا سخته. اجازه بدین مشتریان خودشون تصمیم بگیرن چه اعلانایی می خوان دریافت کنن. این ممکنه به شما کمک کنه تا اعلانای خود رو به صورت دسته ای تقسیم کنین تا بتونین با این تصمیم به مشتریان خود، قدرت کنترل بدین.

البته، هنگام نوشتن متن واسه اعلانا، کلمات خود رو به صورت عاقلانه انتخاب کنین تا مشتریان مورد نظرتون رو بدست بیارین. درست همونطور که پیامای توده ای یا پیامای عمومی هنگام فرستادن ایمیل کار نمی کنن، انتظار نداشته باشین که پوش اخطار از راه پیامای عمومی و غیر شخصی، به شما نتیجه بدن.

تبلیغات و بازاریابی در موبایل با پوش اخطار

دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی در موبایل یکی از سریعترین شکلای بازاریابی اینترنتی واسه کار و کاسبیای کوچکه و این روند به دلیل ویژگیای قدرتمندی که داره مانند پوش اخطار، توقفی در رشد ایجاد نمی کنه.

دیجیتال

براساس یه نظرسنجی، کاربران پوش اخطار رو به دلایل زیر فعال کردن:

– ۵۰٪ واسه دسترسی به پیشنهادات خاص یا منحصر به فرد

– ۴۴٪ واسه پیگیری سفارشات

– ۳۸٪ واسه بررسی و مدیریت حسابها

– ۳۶٪ واسه دسترسی به مارکای در حال پیشرفت

– ۳۴٪ واسه دریافت اعلانا آنی در مورد فروش و اندازه دسترسی

– ۳۱٪ جستجوی موجودی

– ۲۹٪ به روز بودن همراه با اجناس و خدمات

– ۲۸٪ واسه دریافت اعلانای براساس مکان

– ۲۵٪ واسه بهبود تجربه سایت شون

پوش نوتیفیکیشنای درون برنامه به شکل خیلی عجیبی استفاده میشن، که ۶۸٪ اونا رو واسه اپای شون فعال کردن و ۷۶٪ از گروه های سنی جوون (۱۸ تا ۳۴ ساله) از اونا استفاده می کنن. این نظرسنجی نشون داد که ۷۰ درصد از مصرف کنندگان مورد بررسی، می گن که پوش اخطار درون برنامه واسه اونا ارزشمنده، ۴۳ درصد از مصرف کنندگان گفتن که احتمال اینکه از پوش اخطار در دسترس، از راه یه اپلیکیشن استفاده کنن، بیشتره.

پوش اخطار یه وسیله دیجیتالی قوی واسه تبلیغات اینترنتی هستن. اونا به کاربران پیامای جدید و رویدادهای مهم رو اطلاع میدن، حتی وقتی که کاربر به طور فعال از برنامه استفاده نکنه. علاوه بر این، اونا به شما اجازه میدن مستقیما با مشتریان خود در رابطه باشین چون که اعلانا از راه اس ام اس، بنر یا نِشون، منتقل می شن. یعنی پیام شما نمی تونه در پوشه اسپم قرار بگیره یا در صندوق ورودی خونده نشده باشه.

اسپم

تبلیغات پوش اخطار با محتوای منحصر به فرد واسه کار و کاسبی منحصر به فرد شما

براساس نظرسنجی، کاربران برنامه های گوشی هوشمند هر هفته از شش تا ده برنامه گوشی هوشمند استفاده می کنن. در مورد اون فکر کنین . کسائی که گوشیای هوشمند دارن، هر کجایی که هستن اونا رو همراه خود می برن. این بدین معناست که با پوش اخطار و هدف دار هوشمندانه می تونین کارایی هر کمپین دیجیتالی رو با رسیدن به مخاطبان تون در هر زمان و هر کجا زیاد کنین. راهی رو پیدا کنین که کار و کاسبی تون رو با کمپینای بازاریابی دیجیتالی که از توانایی پوش اخطار در کنار یه روش هدف دار ترکیبی از ایمیل، رسانه های اجتماعی و سایت، استفاده می کنن، پیشرفت بدین. مشتریان فعلی و بالقوه شما ،هیچوقت دور از دسترس نیستن.