دیجیتال مارکتینگ و سئو

دیجیتال مارکتینگ با ساخت ویدئو کلیپ برای شبکه های اجتماعی

لطفا به این مطلب رای بدین

[رای ها: ۱۹ امتیاز: ۴٫۸]

آموزش جفت و جور و تولید ویدیو کلیپ واسه اینستاگرام و بقیه شبکه های اجتماعی

۱۶ وسیله ساخت ویدیو کلیپ و انیمیشن واسه رسانه های اجتماعی

ویدئو ها نقش مهمی در رسانه های اجتماعی اجرا می کنن. پس اهمیت وسایل برش، ویرایش و منتشر کردن کلیپ هم واسه بازاریابی رسانه های اجتماعی زیاد شده. اما کدوم یکی از وسایل ویدئویی واسه نیازای شما مناسبه؟ طیف بزرگی از وسایل تازه کار (همراه با آموزش چشمی) تا برنامه های ویرایش حرفه ای و هم اینکه از اپای موبایلی که در ابر (cloud) کار می کنن تا برنامه های دسکتاپ واسه دانلود وجود دارن. هزینه های این راهکارها هم از همدیگه خیلی فرق داره.

 

در این مقاله ما به شما ۱۶ وسیله ساخت ویدیو کلیپ واسه بازاریابی رسانه های اجتماعی رو معرفی می کنیم:

شما متوجه میشین که هر کدوم از برنامه ها یا اپا چه کاری می تونن بکنن، و یا دقیقاً واسه چه کاری مناسب هستن و چه مقدار باید واسه اونا هزینه پرداخت کنین. این مقاله به شما در پیدا کردن وسیله دقیق واسه ویرایش و تولید ویدیو واسه شبکه های اجتماعی کمک می کنه، با همراه باشین:

 

اثبات اهمیت ویدیوها در بازاریابی رسانه های اجتماعی

همونطور که در مقاله  گفتیم، آمار به طور زیادی اندازه اهمیت ویدیوها در بازاریابی رسانه های اجتماعی رو اثبات می کنه. فقط در اینستاگرام مدت زمان پخش ویدئو ها نسبت به سال گذشته ۸۰ درصد زیاد شده و محتویات ویدئوییِ پشتیبانی شده (اسپانسر شده) در فیسبوک ۲۵۸ درصد بیشتر مشاهده شدن. در کل، حدود یه سومِ تموم فعالیتا در کانالای رسانه های اجتماعی صرف ویدیو ها می شه.

 

از اونجایی که ً این روند ادامه داره،

در نظر گرفتن ویدئو ها در روش هدف دار بازاریابی رسانه های اجتماعی و مخصوصا بسیار ارزشمنده. بعضی برآورده ها نشون دهنده این موضوع هستن که در سال آینده ۸۰ درصد از کل ترافیک مصرف کنندگان در شبکه های اجتماعی صرف ویدیو ها می شه.

 

اینستاگرام هم تمرکز خود بر ویدئو ها رو زیاد می کنه. تلویزیون جدید اینستاگرام (IGTV) کاربران رو قادر می سازه تا ویدیوهایی با طول بیشترین حد ۶۰ دقیقه رو منتشر کنن. Instagram در این مورد در حال رقابت با یوتیوبه.

ویژگیای مهم یه وسیله ویدیویی

یه وسیله ویدئویی باید چه ویژگیایی واسه رسانه های اجتماعی داشته باشه؟ جواب، مثل همیشه، بستگی به نوع کانالی داره که شما می خواین وسیله رو براش استفاده کنین. علاوه بر این مهمه که بدونین که باید به دنبال ابزاری با عملکردهای بسیار باشین یا یکی که در چند کارکرد خاص متخصصه و عواقب خوبی رو تو یه زمان کوتاه ارائه دهد.

 

ویژگیای اصلی وسایل ویدئویی عبارتند از:

گزینه های ویرایش: هرچه گزینه های بیشتری واسه ویرایش صدا و تصویر و هم اینکه افکت و انیمیشن داشته باشین، انعطاف پذیری بیشتر دارید. بعضی وقتا، کمتر، بهتره، مخصوصا وقتی که موضوع دستکاری به میان میاد. هم اینکه بعضی از وسایل ویدئویی در ویژگیایی خاص تخصص دارن.

فرمتا: میشه ویدئو ها رو در فرمت منظره ای (landscape) و پرتره (portrait) تولید کرد؟ میشه کلیپ ها رو واسه کانالای جور واجور رسانه های اجتماعی بهینه سازی کرد؟

ورودی/خروجی مستقیم: ابزارهایی که مستقیما ویدیو رو به فیس بوک، و یا کانالای دیگه می فرستند، زمان بازاریابی رسانه های اجتماعی رو کاهش میدن.

توانایی استفاده: وسایل ویدئویی مناسب واسه حرفه ایا، زمان زیادی واسه یادگیری لازم دارن. کاربرد چشمی و در دسترس بودن روشن برنامه ها، بیشتر واسه مبتدیان مناسب تر هستن.

 

قیمت تولید ویدیو کلیپ واسه شبکه های اجتماعی

قیمت: فرق قیمت تولید ویدیو کلیپ در وسایل ویدئویی خیلی زیاده. بعضی از برنامه های بر اساس ابر (cloud) یا رایگان دارای ویژگیای عجیبی هستن. پس بعضی وقتا ارزش هزینه کردن رو دارن. معمولا سود حاصل از محتوای بهتر از هزینه های اضافی، وزن بیشتری داره.

 

۱۶ وسیله ساخت ویدیو واسه اینستاگرام و شبکه های اجتماعی

 

  1. Animoto

وسیله ویدئویی بر اساس ابر Animoto واسه ساخت فیلمای حرفه ای تو یه زمان کوتاه بسیار مناسبه.

ساخت فیلمای تبلیغاتی حرفه ای واسه بازاریابی آنلاین

دسته “ویدیو بازاریابی” به طور خاص واسه شرکتا طراحی شده. دسته “اسلاید شو واسه عکاسی” به عکاسان اجازه میده تا از تصاویر خود ویدیو بسازن و ” اسلایدشو واسه خونواده” مشتریان خصوصی رو قادر می سازه تا تصاویر یا کلیپ های ویدئویی خود رو به شکل یه فیلم سرگرم کننده تبدیل کنن. پس از انتخاب “ویدیوهای بازاریابی” این وسیله به شما قالبایی براساس کاربرد هر کدوم پیشنهاد می کنه. به طور دلخواه شما می تونین از اول شروع کنین و ویدیو خود رو به طور کامل بوسیله خودتون بسازین. Animoto شما رو قادر می سازه تا عکسا، فیلما، تصاویر، و صداها با فرمتای جور واجور رو به ویدیوی خود اضافه کنین. علاوه بر این شما با امکانات ویرایش بسیار زیاد و کتابخونه ای از موسیقیای جور واجور با بیشتر از ۲۰۰۰ آهنگ مجاز دسترسی دارید. ویدیوی پایانی می تونه مستقیما از Animoto در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، فیسبوک و یوتیوب آپلود شه. همه چیز رایگان نیس، اما با رنج قیمتی بین ۸ تا ۳۴ یورو در ماه (واسه پرداخت هرساله) هزینه مالی اون بسیار زیاد نیس.

animoto.com

 


 

  1. Hyperlapse

Hyperlapse برنامه خودِ Instagram واسه ساخت ویدیوهای تایم لپس است.

Hyperlapse

نرم افزار ساخت فیلم

این وسیله به شما اجازه میده تا فیلم ها رو تا ۱۲ برابرِ سرعت اصلی، زیاد کنین. شما هم اینکه می تونین در لحظه فیلم ضبط کنین. علاوه بر این نرم افزار ساخت فیلم در صورت تکون خوردن دست هنگام فیلمبرداری، فیلم رو ثابت می کنه و به شما این امکان رو میده تا ویدیوی پایانی رو مستقیما به فیس بوک و اینستاگرام بفرستین. یه وسیله ساده، آسون و موثر که رایگان هم هستش. تنها مشکل: Hyperlapse خاص اینستاگرام الان فقط واسه iOS در دسترسه. کاربران آندروید و ویندوز باید به دنبال یه جانشین باشن. پیشنهاد ما Hyperlapse مایکروسافته. این مورد هم اجازه میده تا شما سرعت ویدیو رو تا ۳۲ برابر سرعت اصلی، زیاد کنین.

hyperlapse.instagram.com

 


 

  1. Magisto

Magisto هیچ سحر و جادویی ارائه نمی کنه، اما با کمی تمرین این وسیله تولید فیلم شما رو قادر به ساخت کلیپای ویدئویی جادویی واسه شبکه های اجتماعی می کنه.

ساخت کلیپای ویدئویی جادویی واسه شبکه های اجتماعی

این برنامه واسه آندروید و iOS در دسترسه و واسه  PC هم این وسیله به صورت بر اساس وب در دسترسه. ویژگی اصلی اون اینه که تلاش کمی واسه تولید ویدیوهای سرگرم کننده نیاز داره. یه فیلم و / یا عکس و هم اینکه یه “سبک ویرایش” و یه موسیقی متن از کتابخونه موسیقی Magisto انتخاب کنین. ویرایش و پیشرفت کار شما به صورت خودکار بوسیله برنامه انجام می شه. Magisto واسه فرستادن ویدیو در فیس بوک، توییتر، اینستا، یوتیوب و Google+ و هم اینکه آپلود مستقیم در سایت مناسبه. از طرفی واسه ، ویژگیای مثل موشکافی جفت و جور می کنه که به شما در بررسی کارکرد ویدیوهای منتشر شده تون بینش خوبی میده. اگه می خواین از Magisto واسه ساخت کلیپ به صورت حرفه ای استفاده کنین قیمتا از ۹٫۹۹ دلار در ماه شروع می شن.

www.magisto.com

 


 

  1. Shakr

Shakr به طور خاص واسه شرکتایی مناسبه که به دنبال بازاریابی ویدیویی در فیسبوک یا اینستاگرام هستن.

جفت و جور ویدیو کلیپ تبلیغاتی واسه شبکه های اجتماعی

این وسیله جفت و جور ویدیو کلیپ تبلیغاتی به شما این امکان رو میده تا با چند کلیک و قابلیتای درگ و دراپ ساده ویدیوهایی حرفه ای بسازین. بیشتر از ۲۰۰۰ قالب و یه کتابخونه موسیقی بزرگ، این پیشنهاد خدماتی رو تکمیل می کنن. یه ویژگی برجسته اون اینه که امکان تبدیل سریع ویدیو به فرمت مناسب واسه و اینستاگرامه. با قیمتایی بین ۹۹ تا ۳۴۹ دلار در ماه Shakr یه گزینه ارزشمنده.

 

www.shakr.com

 


 

  1. Animaker

بهترین نرم افزار تحت وب واسه ساخت ویدیو انیمیشن تبلیغاتی

همونطور که در مقاله  گفتیم، فیلمای متحرک یا ویدیو انمیشن هم مانند تصاویر گیف متحرک در معرفی اجناس یا خدمات بسیار عالی عمل میکنن و می تونن به توضیح مسائل پیچیده به روش هایی ساده و روشن کمک کنن.

به خصوص ویدیوهای چیجوری-یا how to  الان بسیار داغ هستن. Animaker ساخت ویدیوهای متحرک رو آسون کرده. این وسیله Animated Videos بر اساس ابر امکانات عجیبی هم واسه ارائه ها و هم اینکه استوریای اینستاگرام ارائه میده. این وسیله گلچینای خیلی از قالبا، آیکونا، آواتارا و بقیه مواد واسه کلیپ های شما ارائه میده. البته نسخه رایگانش بسیار محدوده. اگه می خواین بیشتر از ۵ فیلم در ماه دریافت کنین و فرصتای خلاقانه تری در اختیارتون قرار داده شه، قیمتا از ۱۲ یورو در ماه شروع می شن. واسه شرکتای که میخوان ویدئویی بازاریابی به طور منظم بسازن، بسته پریمیوم ۳۰ یورو در ماه یه معالمه خوبه.

www.animaker.de

 


 

  1. Renderforest

طراحی انیمیشن و تولید ویدیو کلیپای تبلیغاتی

می خواین فیلمای متحرک خود رو به روشی سریعتر و آسون تر بسازین؟ پس به Renderforest نگاهی بندازید. این وسیله با Animaker برابری می کنه و واسه استفاده هم بسیار آسونه. علاوه بر این، به شما اجازه میده ویدیوهایتان رو مستقیما به کانالای رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، Pinterest، Instagram، Google+ و توییتر بفرستید. این مزیت حتی در طرح رایگان هم هست. واسه بازاریابی ویدئوییِ شرکتا، بسته پریمیوم، با شروع قیمت از ۴۰ یورو در ماه، ترجیح داده می شه: به این صورت شما می تونین ویدیوهای طولانی تر ایجاد کرده و علامت مزاحم واترمارک Renderforest هم پنهون می شه.

www.renderforest.com

 


 

  1. Typito

اضافه کردن زیرنویس به ویدیو

اضافه کردن متن به کلیپای ویدئویی یه گزینه دیگه واسه بهبود بازاریابی ویدئویی شما هستش. این موضوع مخصوصا این روزا خیلی با اهمیته، چون خیلی از کاربران، ویدیوها رو در حالت بی صدا تماشا می کنن، مثلا در مترو. Typito این گزینه رو به کاربرانش ارائه میده. عکسا و / یا فیلمای خود رو آپلود کرده، زیرنویس و موسیقی اضافه کرده و نتیجه رو مستقیما به فیس بوک یا یوتیوب در فرمت افقی و یا پرتره بفرستین. نسخه آزمایشی مجانیه، نسخه حرفه ای دست کم ۲۹۰ دلار در سال هزینه داره.

typito.com

 


 

  1. Biteable

سایت رایگان واسه ساخت ویدیو کلیپ و انیمیشن واسه تلگرام و اینستاگرام

Biteable یه ویدیو ساز ساده س! که قدرت ویدیو رو بهتون میده. جدا از بودجه و مهارت شما، به شما کمک می کنه تا ویدیوهایی حرفه ای رو در عرض چند دقیقه بسازین.

 

واسه شروع کارِ ساخت ویدیو خود، می تونین از صدها ویدیو کلیپ و تصاویر رایگانی استفاده کنین که به طور حرفه ای با قالبای موجود همخوانی دارن. شما هم اینکه می تونین محتوای خود رو به اونا اضافه کنین تا ویدیوی شما منحصر به فرد باشه، مواردی مثل متن، عکس، رنگ و صدا. اونا هم اینکه یه سری از موسیقی در اختیار شما می ذارن که می تونین به ویدیو خود اضافه کنین. Biteable اجازه میده تا فقط با چند کلیک شکل های جور واجور مختلفی از ویدیوها بسازین، مانند ارائه، ویدیوهای infographic، انیمیشن های لوگو، اسلایدشو، و چیزای دیگه ای به جز اینا.

 

این امکان هست تا ۵ پروژه ویدئویی در ماه رو به صورت رایگان امتحان کنین. نسخه رایگان به شما اجازه میده تا ویدیوی تکمیل شده خود رو به فیس بوک و توییتر بفرستید و یا اون رو در سایت یا وبلاگ خود بذارین. اما، شما به خاطر حذف کردن واترمارک موجود، دانلود ویدیوتان، آپلود فوتج خاص خودتون و بقیه ویژگیای هیجان انگیز، باید نسخه پریمیوم با قیمت ۲۹ دلار در ماه رو بخرین.

biteable.com/video-marketing

 


 

  1. Moovly

سایت تولید محتوای ویدیویی رایگان، واسه تبلیغات و بازاریابی در  شبکه های اجتماعی

Moovly یکی از وسایل ویدئویی با یه منحنی یادگیری سریعتره، اما هم اینکه محدوده کاربردی بزرگی هم در اختیار داره. این موصوع شامل تعداد زیادی آیکون و گرافیک واسه اضافه کردن به ویدئو ها می شه. علاوه بر این، انیمیشن های فوق العاده ای ارائه داده و امکان آپلود صدای ضبط شده خودتون رو هم جفت و جور می کنه. این شما رو قادر به ایجاد کلیپایی هیجان انگیز واسه شکل های جور واجور کانالای رسانه های اجتماعی تون می کنه. شما می تونین ویدیوهای خود رو مستقیما در فیس بوک یا یوتیوب از راه Moovly آپلود کنین. نسخه آزمایشی اون مجانیه، اما کیفیت ویدیو رو محدود می کنه و یه علامت واترمارک روی تموم ویدیوها رو میندازه. واسه بازاریابی محتوای حرفه ای باید دست کم ۲۵ یورو در ماه محاسبه کنین.

www.moovly.com

 


 

  1. Tubics

سئو فیلما و ویدیو کلیپا در یوتیوب

Tubics یه وسیله SEO یوتیوب است که به برند ها و سازندگان کمک می کنه تا در موتورهای جستجو مانند گوگل و یوتیوب با ویدیوهایشان بهتر رتبه بندی (رنک) شن. این کار مثل بهینه سازی سایت واسه موتورهای جستجو (سئو) است، اما این بار واسه ویدیوهای یوتیوب!

کاربران پیشنهاد هایی واسه بهبود سئوی ویدیو شون دریافت می کنن. با به کار گیری Tubike  کاربران می تونین خیلی راحت نکات مورد نظر رو اعمال کنن. ردیابی کلمه کلیدی ای یوتیوب نشون میده که ویدیوهای شما چیجوری در رتبه بندی یوتیوب پیشرفت می کنن.

www.tubics.com

 


 

  1. Anchor

اپلیکیشن و سایت تولید ویدیو کلیپ پادکست

توانایی ویدیو سازی Anchor واسه افراد یا شرکتایی مناسبه که از راه ویدیو به دنبال غنی سازی پادکست های خود هستن. این وسیله به عنوان یه اپ آندروید و iOS در دسترسه، اما به شکل یه برنامه وب هم قابل استفاده س.

واسه شروع می تونین یه حساب کاربری رایگان بسازین. بعد می تونین یه بخش واسه پادکست خود که کمتر از ۲ دقیقه زمان میبره، انتخاب کنین. Anchor به طور خودکار اون رو رونویسی کرده و یه ویدیو بوجود میاره که از پایه یه پس زمینه از پیش تعریف شده با یه متنه – این رونویسی می تونه بعداً بوسیله شما ویرایش شه. با انتخاب یه رنگ می تونین ویدیو خود رو قابل توجه تر کنین. این وسیله سریع و رایگان به شما این امکان رو میده تا به سرعت کلیپ های ساخته شده از پادکست هاتون رو در شبکه های اجتماعی پخش کنین. مدت زمان ویدیوی کوتاه این وسیله، محدوده، اما هیچکی نمی خواد کلیپای پادکستی طولانی تر رو در فیس بوک نگاه کنه. البته Anchor دارای ویژگیای دیگه بسیاری واسه ایجاد و پخش پادکستا، از جمله امکان ایجاد رابطه با شنوندگان در طول پخشه. موارد به پایان رسیده می تونن مستقیما واسه تبلیغات توییتر و یا فیسبوک منتشر شن.

anchor.fm

 


 

  1. Soapbox بوسیله Wistia

افزونه رایگان کروم واسه ویرایش فیلم

Soapbox افزونه رایگان کروم رو میشه تو یه ثانیه نصب کرد. این اجازه میده تا شما فیلمای موجود رو ویرایش کنین. علاوه بر این شما رو قادر به ایجاد thumbnails یا بندانگشتیای جذاب کرده تا بعد اون رو با یه پلیر روی وبسایتتان هماهنگ کنین. Soapbox قادر به پردازش ویدیو با کیفیت بالا تا K4ه و وسایل موشکافی هم در اختیار داشته تا ببینین روند موفقیت ویدیوهایتان چیجوریه. واسه استفاده حرفه ای از حساب pro به قیمت ۹۹ دلار در ماه شک نداشته باشین ارزشش رو داره. اگه نمایش برند Wistia واسه شما اهمیتی نداره و در ماه ساخت ۳ ویدیو براتون کافیه، می تونین با طرح رایگان اون ادامه بدید.

wistia.com/soapbox

 


 

  1. Promo بوسیله Slidely

آموزش تولید ویدیوهای حرفه ای و خلاقانه واسه باریابی و تبلیغات ویدیویی

ایجاد ویدیوهای حرفه ای بیشتر تلاش وقت گیر و هزینه بره. اما می تونه به شکلی متفاوت انجام شه: پلتفرم ویدئویی  Promo که برنده جایزه هم بوده، ساخت ویدیوهای خلاق رو واسه همه کسب و کارا جفت و جور می کنه، که قالبای ویدئویی آماده ، بیشتر از ۱۲٫۵ میلیون کلیپای ویدئویی پریمیوم، موسیقیای مجاز و یه ویرایشگر کاربر پسند در اختیار کاربر قرار میده.

 

پس از انتخاب قالب آماده، می تونین اون رو سفارشی کرده یا فقط لوگوی خود رو به اون اضافه کنین. ارزون ترین گزینه ۳۹ دلار در ماهه که به شما اجازه میده ۱ ویدیو در ماه منتشر کنین. واسه قیمت دو برابر، تعداد ویدئو ها تا ۴ بالا میره.

https://slide.ly/promo

 


 

  1. Facebook Live

فیسبوک لایو واسه پخش ویدیوهای زنده

فیسبوک لایو واسه پخش ویدیوهای زنده

وقتی که این وسیله به شکل درست و هوشمندانه استفاده شه، ویدیوهای زنده یه وسیله بازاریابی عالی هستن. با Facebook Live این غول رسانه های اجتماعی، وسیله خاصِ خود رو واسه این مورد پیشنهاد می کنه. کاربران می تونن در زمان و هر مکان که میخوان، حتی در ۳۶۰ درجه و واسه گروه های فیس بوک به صورت زنده فیلم بگیرن. فیلمای زنده رو هم میشه منتشر کرد و هم به طور منظم از راه گوشی موبایل یا کامپیوتر به صورت زنده پخش کرد. امتیازات به کار گیری این نرم افزار اینه که فیلمای زنده فیس بوک بسیار محبوب هستن و کاربران این ویدیوهای زنده انتظار حرفه ای گری کمتری دارن و یه نمایش درست و احساسی رو ترجیح بدن.

live.fb.com


 

  1. Adobe Premiere Pro

بهترین نرم افزار تولید و ساخت ویدیو کلیپ حرفه ای

بهترین نرم افزار تولید و ساخت ویدیو کلیپ حرفه ای

در بالای فهرست وسایل ویدئویی، و گزینه ای که بیشتر کارشناسان موافق هستن، Adobe Premiere Pro قرار داره، این برنامه واسه دوربینا و فیلم سازان حرفه ای در سراسر جهان بسیار مناسبه و به صورت یه اشتراک خاص در حدود ۲۴ یورو در ماه در دسترسه. این وسیله می تونه تموم فرمتای داده رو ساپورت کنه. کاربران به تعداد بسیار خیلی از امکانات ویرایش صدا و تصویر دسترسی دارن. اگه پیشنهاد بسته نرم افزاری Adobe رو انتخاب کنین می تونین از این برنامه در کنار فتوشاپ استفاده کنین. واسه اینکه بتونین از تموم ویژگیای Premiere Pro استفاده کنین، باید زمان یادگیری طولانی ای رو برنامه ریزی کنین.

واسه کاربران مک ما Final Cut Pro X رو به عنوان جانشین پیشنهاد می کنیم.

www.adobe.com/de/products/premiere.html

 


 

  1. Adobe Spark

تولید سریع کلیپای ویدئویی و گرافیک انیمیشن

اگه می خواین پول کمتری بپردازید، می تونین نگاهی به Adobe Spark داشته باشین. این برنامه بر اساس فضای کلود به طور خاص واسه تولید سریع کلیپای ویدئویی، گرافیک و بیشتر واسه وب سایتا ، تبلیغات در تلگرام و بقیه رسانه های اجتماعی طراحی شده. در نسخه رایگان شما باید لوگوی Spark رو در ویدیوهای خود تحمل کنین. به خاطر همین شرکتا بهتره به نسخه پریمیوم با ۹٫۹۹ دلار در سال ارتقا بدن تا شاید ارزشش رو داشته باشه.

 

spark.adobe.com/home

 


 

نتیجه

خیلی از افراد فعال در بازاریابی رسانه های اجتماعی، زمان بیشتری رو صرف تولید و ویرایش ویدیو ها می کنن. آدمایی که زودتر به دنبال ابزارهایی واسه این اهداف باشن، یه مزیت روشن بدست میارن.

در بیشتر موارد به کار گیری این برنامه ها رو میشه به سرعت آموخت. خیلی از اپ ها و برنامه های بر اساس ابر کلود واسه استفاده آسون هستن و می تونن نتایجی عالی رو بدون صرف زمان زیاد ارائه بدن. اما هنوزم ارزشش رو داره که کمی از وقت خود رو واسه تحقیق در این مورد صرف کنین. فقط در YouTube بیشتر از ۵ میلیارد ویدیو هر روز تماشا می شه.

پس اگه بخواین در رقابت خود پیروز شید، باید از بقیه جلو بزنین و هم اینکه پیشنهاد میکنیم همراه با ساخت ویدیوهای خلاقانه، از تکنیکای جدید اینفلوئنسر مارکتینگ در شبکه های اجتماعی استفاده کنین.

You may also like...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *