خانواده و کودکان، فیلم و ویدئو، پزشکی و سلامت، دکوراسیون
آموزش ثبت نام و ساخت اکانت در صرافی بایننس binance

آموزش ثبت نام و ساخت اکانت در صرافی بایننس binance

این روزها به دلیل استقبال خیلی از شما کاربران عزیز از کریپتو کارنسی تصمیم گرفتیم مقاله ای در رابطه با آموزش ثبت نام و ساخت اکانت در صرافی بایننس منتشر کنیم ، که به دلیل برخی نکات مهمی که باید رعایت شود در صرافی بایننس بسیار از ما سوال پرسیده بودید ، امیدواریم در این مقاله بصورت کامل سوالات و ابهامات شما رفع شود ، لذا اگر تازه کار هستید و برای اولین بار هست که قصد دارید در صرافی ارز های دیجیتال که بهترین آن صرافی بایننس میباشد ثبت نام کنید به تک تک نکاتی که در این مقاله گفته میشود دقت فرمایید تا مشکلی در روند ساخت اکانت برای شما پیش نیاید.

نکات مهم در ساخت اکانت بایننس

نکته اول : قطعا همانطور که مستحضر هستید تمامی صرافی های ارزهای دیجیتال ایران را تحریم کرده اند و بعضی از آنها برای فعالیت کردن معامله گر نیاز به احراز هویت دارند که قطعا ایرانی ها نمیتوانند در اینگونه صرافی ها فعالیت کنند ، اما در صرافی بایننس شما اگر روزانه تا سقف 2 بیت کوین واریز و برداشت داشته باشید هیچ نیازی به احراز هویت نیست که این یکی از مزایای عالی این صرافی به حساب می آید .

نکته دوم : برای ورود به سایت بایننس شما نیاز به یک فیلتر شکنی دارید که آی پی آن ثابت باشد که به اصطلاح به آن vps میگویند (یعنی اگر آی پی شما فرانسه بود ، برای ورود مجدد با آی پی انگلیس وارد نشوید )

با vpn هم میتوانید وارد شوید ولی حتما آی پی مربوط به یک کشور باشد و دوم اینکه سعی کنید آی پی همان کشور هم مدام تغییر نکند .

پیشنهاد میشود از nord vpn استفاده کنید ، این کمپانی سالهاست در زمینه vpn فعالیت داشته و یکی از معتبر ترین آی پی های جهان را به کاربرانش ارائه میدهد ، هزینه اکانت های اصلی نورد vpn سالانه بالای 600 هزار تومان است که نیازی به این مقدار هزینه نیست و میتوانید براحتی با سالانه 76 هزار تومان اکانت های هکی را خریداری کنید که 2 الی 3 ساله هستند و حتی 1 سال گارانتی دارند ، از هر سایتی هم به هیچ عنوان خریداری نکنید چرا که  اکثر اینگونه سایت ها کلاهبردار هستن و پس از دریافت مبلغ خدماتی به شما نمیدهند .

نورد vpn

زیاد مطلب را در این قسمت طولانی نمیکنیم ، بصورت خلاصه اگر خودتان فیلتر شکن آی پی ثابت دارید از همان استفاده کنید اگر فیلتر شکن آی پی ثابت ندارید میتوانید به ادمین کانال تلگرامی ما پیام دهید تا به شما یکی از سایت های معتبری که نورد vpn را بفروش میرساند معرفی کنیم ، خودمان چند سال هست که مشتری همین سایتی هستیم که به شما معرفی میکنیم ، اکانت ها سه ساله هستند و قیمت آنها در حال حاضر 76 تومان میباشد ، بازم تاکید میکنیم اگر خودتان فیلتر شکن مناسبی دارید میتوانید از همان استفاده کنید .

آیدی کانال تلگرام

arka_bit@

نکته سوم : یک جیمل (GMAIL) معتبر داشته باشید و که پسورد آن را فراموش نکنید .

نکته چهارم : اپلیکیشن Google Authenticator را حتما از گوگل پلی دانلود کرده و گوشی خود نصبش کنید (در ادامه مقاله در مورد کاربرد این اپلیکیشن جهت امنیت اکانت بایننس خود کامل صحبت میکنیم )

جهت ورود به سایت اصلی بایننس روی لینک زیر کلیک کنید تا وارد صفحه ساخت اکانت شوید .

افتتاح حساب در آلپاری فارکس

ورود سایت اصلی بایننس 

توجه داشته باشید که قبل از وارد شدن به سایت حتما باید 4 نکته بالا را رعایت و مد نظر قرار داده باشید .

با کلیک روی لینک بالا وارد صفحه زیر میشوید که مطابق توضیحات داخل عکس ، ایمیل و پسورد دلخواه خود را وارد کرده و پس از تیک قبول قوانین روی گزینه Create Account کلیک میکنید.

پسوردی که انتخاب میکنید باید دارای حروف بزرگ و کوچک انگلیسی باشد.

صفرتاصد بایننس

سپس ایمیلی از طرف صرافی بایننس برای شما ارسال میشود که حاوی کدی شش رقمی است

(اگر در اینباکس مشاهده نکردید حتما قسمت هرزنامه ایمیل خود را چک فرمایید)

صرافی بایننس چیست

مطابق تصویر زیر باید این کد را در سایت بایننس وارد کنید .

ساخت اکانت صرافی بایننس

پس از وارد کردن کد وارد صفحه زیر میشوید که باید روی گزینه go to dashboard کلیک کنید.(این گزینه بالا ، سمت راست صفحه میباشد )

گوگل اتنتیکیتور بایننس

اما چند ثانیه بعد از اینکه وارد داشبورد میشوید ، پاپ آپ مطابق تصویر زیر برای شما به نمایش در می آید که برای تایید دومرحله ای ورد به اکانتتان میباشد (جهت امنیت بیشتر )

فقط روی گزینه googel Verification کلیک نمایید ، تا اینجای کار همه چیز خیلی آسان بوده ولی از این مرحله به بعد بیشتر دقت کنید چرا که مربوط به امنیت حسابتان هست و در کل در حد 2 دقیقه زمان میبرد .

اتنتیکیتور بایننس چگونه است

پس از کلیک روی گزینه googel Verification وارد صفحه مطابق تصویر زیر میشوید که از شما میخواهد اگر هنوز اپلیکیشن Google Authenticator را دانلود نکردید از گوگل پلی و یا اپ استور آن را دانلود کنید ، زمانی که این اپ را دانلود کردید روی گزینه next کلیک نمایید.

مطلب دیگر :   فروشگاه اینترنتی جاسک : کالای دیجیتال،لوازم کامپیوتر،ابزار و تجهیزات صنعتی و...

صرافی برای کریپتو

در مرحله بعد شما باید QR کد را در اپلیکیشن Google Authenticator اسکن کنید و یا کد 16 رقمی که در صفحه مشاهده میکنید را در این اپلیکشن وارد کنید (راحت ترین راه اسکن QR کد میباشد )

تایید دو مرحله ای بایننس

تصویر زیر مربوط به اپلیکیشن هست که مشخص کردیم از کجا میتوانید اسکن را فعال کنید .

تایید دو مرحله ای ثبت نام در بایننس

پس از اینکه اسکن انجام شد ، وارد صفحه ای همانند تصویر زیر میشوید ، پس از اینکه کد را در جایی یادداشت کردید روی گزینه next کلیک کنید

آموزش ثبت نام در صرافی بایننس

در مرحله آخر هم روی send code کلیک کنید تا یک کد 6 رقمی به ایمیل شما ارسال شود (این کد یک دقیقه اعتبار دارد ) در کادر دومی هم باید کد 6 رقمی داخل اپلیکیشن Google Authenticator که هر 30 ثانیه تغییر میکند را وارد کنید تا مراحل تایید ورود دو مرحله ای کامل شود .

ساخت حساب صرافی بایننس

حال شاید این سوال برایتان پیش آید که دلیل تایید دو مرحله ای چه بوده و چرا باید آن را حتما انجام دهیم ؟

بیاد داشته باشید که انجام تایید دو مرحله ای الزامی نیست و شما میتوانید از این مرحله براحتی گذر کنید ولی تاکید ما برای فعال سازی آن به دلیل بالا بردن سطح امنیت حساب شما میباشد ، بهرحال پس از ثبت نام در صرافی بایننس قرار است سرمایه وارد آن کنید ، بنابر این عقل حکم میکند این کار ساده را جهت امنیت حساب انجام دهید ، با اینکار شما هر زمان که بخواهید وارد سایت بایننس شوید ابتدا ایمیل و پسورد و سپس رمز 6 رقمی نرم افزار گوگل اتنتیکیتور را وارد میکنید که هر 30 ثانیه یکبار تغییر میکند .

بجای اپلیکیشن گوگل اتنتیکیتور میشود از تایید پیامکی هم استفاده کرد ولی برای ایرانی ها به جهت تحریم بودن کشور ایران این قابلیت را به هیچ عنوان نباید فعال کرد چرا که بایننس متوجه ایرانی بودن شما میشود و برای حسابتان مشکلاتی ایجاد میشود .

حال آموزش ثبت نام در صرافی بایننس به اتمام رسیده و میتوانید با وارد کردن تتر و یا سایر کوین ها در اکانت بایننس خود اقدام به ترید و معامله کنید .

چگونه به حساب بایننس خود پول واریز کنیم ؟

برای واریز کردن پول به صرافی بایننس راه های مختلفی مانند ویزا کارت و مستر کارت و یا وارد کردن تتر ار صرافی های دیگر وجود دارد .

برای ما ایرانی ها بهترین گزینه این هست که از صرافی های معتبر ایرانی تتر (یک ارز مجازی مانند اسکناس دلار) خریداری کنیم و سپس به کیف پول خود در صرافی بایننس انتقال دهیم و از آن طریق بتوانیم بیت کوین و سایر آلت کوین های دیگر را بخریم و با بفروشیم  .

شاید سوال پیش آید که چگونه آدرس کیف پول خودمان را در صرافی بایننس مشاهده کنیم  . همانند تصویر زیر ابتدا روی گزینه wallet موس خود را نگهداشته و از منوی باز شده گزینه fiat and spot را انتخاب کنید .

واریز برداشت در بایننس

در صفحه بعدی اگر خواستید تتر وارد اکانت خود کنید روی گزینه deposit کلیک کنید .

چگونه به بایننس پول واریز کنیم

در صفحه بعد نیز میتوانید آدرس کیف پول خود را در صرافی بایننس مشاهده کنید .

واریز برداشت در صرافی بایننس

چگونه در صرافی بایننس معامله کنیم ؟

خب عزیزان میرسیم به بحث جذاب این مقاله که به موضوع نحوه ترید یا معامله کردن در صرافی بایننس خواهیم پرداخت ، به صورت کلی چند روش برای ترید و ارد گذاری وجود داره که به شما راحت ترین و بدون ریسک ترین روش را آموزش خواهیم داد تا بتوانید باحتی هر ارز دیجیتالی که مایل بودید را خریداری فرمایید .

خب در قدم اول باید وارد حسابتان در بایننس شوید و در همان صفحه اصلی روی گزینه MARKET کلیک فرمایید .(مطابق تصویر زیر)

چگونه در بایننس ترید کنیم

در صفحه بعدی که برایتان باز میشود میتوانید تمامی جفت ارز هایی که در صرافی بایننس لیست شده اند را مشاهده کنید و از قسمت جستجو در سمت راست نماد هر ارز دیجیتالی که خواستید را سرچ کنید .

چگونه در بایننس ترید کنیم

حال زمانی که ارز مد نظر خود را پیدا کردید مانند BTC/USDT رو آن کلیک کرده تا وارد چارت نموداری آن شوید ، سپس در این قسمت میتوانید تتر خود را تبدیل به بیت کوین و یا بلعکس نمایید .

ترید بیت کوین در صرافی بایننس

حتما پس از ثبت نام در کانال تلگرامی ما عضو شده تا از سیگنال های رایگان خرید و فروش استفاده کنید و همچنین آموزش های تخصصی را از ادمین کانال بصورت رایگان دریافت نمایید . آیدی کانال را در زیر قرار میدهیم

arka_bit@